op zijn tico's aan het werk..! - Reisverslag uit Turrialba, Costa Rica van sabinemol - WaarBenJij.nu op zijn tico's aan het werk..! - Reisverslag uit Turrialba, Costa Rica van sabinemol - WaarBenJij.nu

op zijn tico's aan het werk..!

Door: sabine

18 Februari 2011 | Costa Rica, Turrialba

eerste week stage zit er bijna op..ik dacht aan het begin van de week: bam beginnen..maar nee de roosters moesten deze week nog gemaakt worden dus het was meer activiteitenbegeleiding...
MAAR>.ik heb de cliënten ontmoet en ik voelde me meteen weer helemaal op mijn plek.
Ik heb ontzettend veel knuffels en lekkere kwijlkusjes gehad, en zelfs al een liefdesverklaring!

ik ben ook al een beetje rond gaan kijken, en CAIPAD ( de volwassene instelling)kan volgens mij wel wat hulp gebruiken. ik ben dan ook al begonnen met plannen maken voor het project..en zal daar hopelijk de komende weken meer duidelijkheid over hebben!

nu kan ik nog even genieten van de lieve ( oke niet altijd) cliënten en bezig gaan met het contact.
maandag begint al 1 project met een groep autisten, waar we PMT bij gaan aanbieden! ook bij een andere groep van 12 (!) personen met een laag niveau gaan we dit opstarten. de leeftijd ligt hier tussen de 14-21 jaar. Ik ben benieuwd!

ik ga nog even al mijn creativiteit in de strijd gooien want we gaan zo valentijnskaarten maken...( vergt heel veel concentratievermogen want dit is niet mijn beste kwaliteit..)

en daarna genieten van mijn weekend in de stralende zon!

pura vida!

• 19 Februari 2011 - 02:15

Merit:

Ben benieuwd naar al je ervaringen na volgende week. Laat je het weten?
    En is een valentijnskaart niet iets te laat?
    Groetjes

• 25 Februari 2011 - 12:17

Hans Van Ewijk:

Het duurde even voor ik je plekje vond.

Leuke foto's mooie verhalen.
    Succes daar, we denken aan je.